سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درمان شکست عشقی در زنان

درمان شکست عشقی در زنان

شکست عشقی در زنان در روابط عاطفی یکی از دردهای جانکاه در  روابط انسانی می‌باشد. زمانی که شما کسی را دوست دارید و به او احساسی پیدا کرده اید ولی بعد می بینید بی دلیل یا بنا به دلیل خاصی شما را رها کرده است، بسیار آزرده می شوید و احساس می کنید دنیا به پایان رسیده است. دیگر چیزی شما را شاد نمی کند و هر جا می روید خاطره او را احساس می کنید و گویی دیگر چیزی به جز او در ذهن شما قرار نمی گیرد. در بسیاری از موارد هم مورد سرزنش دیگران قرار می گیرید و احساس می کنید از سوی دیگران درک نمی‌شوید.

در این صورت اطرافیان هر کدام برای شما نسخه ای می پیچند و شما هم احساس می کنید هیچ کدام نمی دانند در روان شما چه می گذرد. اگر بخواهیم درست تر به موضوع بپردازیم بهتر است مراحل شکست عشقی تا ترمیم این شکست را در ذهن داشته باشیم تا متوجه شوید اکنون در کدام قسمت قرار دارید.

همچنین برای پیشگیری از قطع شدن رابطه می توانید مقاله بهبود روابط را مطالعه نمایید.

شکست عشقی چیست؟

وقتی رابطه ای پایان می‌یابد یکی از طرفین که وابسته شده باشد به شدت به هم می ریزد و ذهن و زندگی اش کاملا درگیر شوک و اندوه می شود.

اغلب افرادی که شکست عشقی خورده اند فکر می کنند دنیا به پایان رسیده است و دیگر هیچ چیزی به آن ها احساس خوشحالی نمی دهد.

بعضی افراد برای بار اول شکست عشقی خورده اند ولی بعضی دیگر از این تجارب زیاد دارند.

بعضی از این افراد دنبال بیرون آمدن از این حالت ناراحت کننده هستند و به مراکز مشاوره مراجعه می کنند تا راه حل درمان شکست عشقی  خود را پیدا کنند ، ولی بعضی دیگر هیچ تلاشی برای درمان شکست عشقی یا رهایی از این حالت نمی کنند. این افراد حتی از  این که بخواهند از فکر او بیرون بیایند احساس عذاب وجدان یا احساس ناامیدی می کنند.

برای درمان شکست عشقی در زنان ابتدا باید بدانیم دلایل شکست عشقی در زنان چیست، آسیبهای شکست عشقی در زنان چیست، مراحل شکست عشقی در زنان چیست و نهایتا مراحل درمان شکست عشقی چگونه است.